Sunday 25 August 2013

ENGINEERS AS A TAILOR part 2

excited! excited! lagi dan lagi aku buat lagi keychain untuk sahabat sekelas aku sekarang sbg hadiah untuk dia sbb dapat join mobiliti student ke Surabaya, Indonesia. tahniah Amira Anang sbb berjaya ke sana. i'm happy for you! :) 

walaupun keychain ni dia request dari aku, tp tak ape. aku x amik upah ape pun atas barang ni. aku ikhlas bagi kat ko sbb ko bertuah. bertuah dapt org mcm aku..wahahahhahahhahahah.. hehe.. 






next, aku buat lagi kasut untuk zures. kali ni kasutnya biasa-biasa dan x semeriah yang sebelum ni. sebabnya kain felt yang aku guna sebelum ni dah nak habis, di tambah pulak dengan rasa malas yang datang tetiba, maka inilah hasilnya..






zures ni z suka pakai kasut. kalau bubuh kasut kat kaki dia, mst dia tenyeh-tenyeh sampai tercabut kasut tu dari kaki dia. i assume he feeling not comfortable la kot bila ada menda berat melekat kat kaki dia. so kasut felt ni terhasil sbb i pk kain felt ni ringan and tak merimaskan dia. 

No comments:

Post a Comment