Monday 9 December 2013

AKU C I N T A PADAMU

ada terdengar satu ceramah ustaz azhar idrus, pasal suami yang paling baik adalah yang paling lembut terhadap isterinya.. my new post ni  aku tujukan utk en kurus aku.. aku rasa bertuah dapat dia sbg suami.. dia lelaki yang sangat-sangat berhemah terhadap aku dan anak. teguran dia sangat senang telinga ni nak dengar. he's my perfect husband.. love u till syurga. aku pasang impian dan memang tiap kali lepas solat aku berdoa untuk jadi bidadari dia di akhirat nanti.. dan ayuh semua para isteri, kita pasang niat kita yang satu ni. opkos kita nak hidup dengan husband kita sampai akhirat kan? hehe.. amin...


ok dah.. entry ni sikit ja. malaih aih nak pot pet pot pet.. sebenarnya aku tgh rush nak p kelas.. hahah.. ok daaaaaaa :)



No comments:

Post a Comment