Thursday 23 May 2013

~ cintaku sygku ~



assalamualaikum kpd semua yg baca post ni.. i cyg korglah sbb sudi baca.. haha.. (gediks jer lebey)
dh 2 hari lappy ni x dibuka, so segala apa yg berlaku, baru hari ni nk diluahkan. lappy ni pun, duk wat perangai.. skrin pn dh rosak sblah.. so blh nmpk separuh je kat lappy ni.. separuh lg hitam je.. mahal eh nk repair skrin? xde sapa2 nk sponser tlg repair ke? hahhaa..

sbnrny, hari ni n 2 hari sblm ni, aku rasa down gila2. bukan sbb gaduh dgn pakwe aka en suami aku, tp down sbb x tertahan rindu aku kat anak aku.. 



zures tengah berak. muka dh ada mcm2 reaksi! haha.. klu dh besar nti, bila zures tgk, jgn marah mama ye. mama love this kind of pic lol.. :)


mana dgn nk tumpu stdy, mana rindu kat anak.. hamboiih.. berat sungguh dugaan ni. tetiap mlm, aku terpikir, knpa la mcm ni jalan hidup aku.. kenapa aku gatai2 sgt nk p smbng stdy sdgkn lps nikah nti, mgkin aku akan prgy. tp dh x guna aku pk pn. aku dh pun wat kptsn smbg stdy ni, so apa2 yg jadi masa akan dtg, serah ja kat ALLAH coz He knows n He is planning something gud in my life. 

aku sepatutnya percaya dgn qada n qadar tuhan ni.. perh....! senang cakap bhai.. tp yg menanggung ni..terseksa tao.. saban malam aku berendam air mata.. doa yg x putus2 kat tuhan spy zures x lupa aku sbg mama dia. aku bkn apa.. yg aku sedih sgt tu sbb zures membesar tanpa aku kat sisi dia.. mcm kurang ja kasih syg org yg bernama "mama" utk dia. dia pandai meniarap, aku la org terakhir yg tau.. dia pndai menyulur, aku lah org terakhir yg tau.. dia pandai gelak, pndai sebut mama babah, aku lah org last yg tau.. dia tumbuh gg, dia demam utk setiap kali perubahan tu semua, aku jugalah org last yg tau.. bila dia x sihat, mak slalu ckp, "anak hang ok ja.. elok duk jerit2... mcm x rindu kt hg.." tp kenyataan, anak aku demam x sihat.. 

rindu.. sumpah..! rindu nak tatap dia, nk peluk dia.. nk geletek2 perut dia, nk dukung dia biarpun berat dia dh 10kg.. walau x larat nk dukung dia, aku masih nk dukung. rindu nk dgr suara gelak dia..
anak, maaf sgt2.. apa yg jadi, mama xda kat sisi kamu. aku selalu anggap 2tahun tu mcm 2 hari spy hati rasa "wah..lg 2 hri nk jumpa zures.. x sabarnya.. " tapi hakikatnya.. 


2 3 hari ni jgk, aku agak sensitip bila tgk apa2 post kat fb yg melibatkan anak2. ya ALLAH.. aku betul2 cintakan anakku. apa pun yg aku wat, aku asyik terbayangkan dia ja.. semoga dia juga mencintaiku.. 

doaku :  "wahai Allah yang menguasai seluruh kehidupanku, aku mohon supaya Engkau tidak membolak-balikkan hatiku dan jadikn apa sahaja jalan yg aku pilih sbg jalan yg tidak aku sesali"

No comments:

Post a Comment